Regulamin ten dotyczy zasad dzialania sklepu internetowego nabe.pl zwanego w dalszej części regulaminu Sklepem.
1. Strony transakcji
1.1. Nabywca w Sklepie może być osoba prawna lub fizyczna, która ukonczyła 18 lat.
1.2. Właścicielem Sklepu Sushi Corner Dedala jest firma Sushi Corner Południe Sp. z o.o., z siedzibą we Wrocławiu (ul. Św. Wincentego 45/19, 50-251 Wrocław), NIP: 8982211285 Regon: 361311625
2. Asortyment sklepu
2.1. Lista towarów umieszczona na stronie nabe.pl ma jedynie charakter informacyjny, nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.543 Kodeksu Cywilnego. Wszystkie ceny są wyrażone w PLN.
2.2. Wszystkie oferowane przez Sklep towary są należycie zapakowane.
2.3. Towary dostępne w Sklepie dostarczane są wyłącznie na terenie Wrocławia. W przyszłości będziemy się starali rozszerzyć ten obszar, już dziś jednak jesteśmy gotowi podjąć się dalszych dostaw, po uzgodnieniu szczegółów z klientem.
2.4. Niektóre z oferowanych przez Sklep towarów mogą być czasowo niedostępne. W takim przypadku klient zostanie o tym poinformowany przez sprzedawcę lub przy pomocy informacji umieszczonej na stronie Sklepu.
3. Formy płatności
3.1. Należność za zamówione towary można regulować korzystając z następujących form płatności:
3.1.1. Płatność przy odbiorze – klient płaci przy odbiorze zamówienia kartą kredytową, bonami Ticket Restaurant (z bonów nie jest wydawana reszta) lub gotówką (kierowca ze względów bezpieczeństwa ma 20 zł reszty).
3.1.2. Płatności elektroniczne. Obsługa finansowa płatności jest realizowana przez system PayU lub PayPal . Obsługa Sklepu nie ma dostępu do żadnych danych kart płatniczych klientów, a w szczególności do ich numerów..
4. Składanie zamówienia
4.1. Zawartość Sklepu nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Złożenie zamówienia przez klienta nie oznacza zawarcia umowy. Klient wypełniając formularz zamówienia składa ofertę kupna określonego towaru.
4.2. Zamówienia można składać w godzinach pracy Sklepu za pomocą specjalnego formularza dostępnego na stronie Sklepu. Warunkiem koniecznym przyjęcia zamówienia jest podanie przez kupującego wszelkich wymaganych w formularzu informacji. Dla ułatwienia dokonywania zakupów, klient może dokonać swojej rejestracji w Sklepie. Dzięki niej przy następnej wizycie nie będzie potrzebne ponowne podawanie. Wystarczy się zalogować. .
4.3. Po wysłaniu zamówienia na podany w formularzu adres poczty elektronicznej klientowi zostanie wysłana odpowiedź ze specyfikacją zamówienia.
4.4. Zamówienia złożone w następujących terminach: poniedziałek – niedziela w godzinach 12:00 – 21:30 będą potwierdzane drogą elektroniczną przez pracownika Sklepu i realizowane w terminie zgodnym z życzeniem klienta, jeśli pozwoli na to kolejka zamówień.
4.5. Zamówienia złożone w innych godzinach lub w święta będą potwierdzane w najbliższym dniu roboczym i realizowane zgodnie z zasadami opisanymi w Ust.4.5.
4.6. W przypadku jakichkolwiek niejasność związanych z zamówieniem, pracownik Sklepu będzie kontaktować się z klientem telefonicznie. Jeżeli pracownikom Sklepu nie uda się skontaktować z klientem w przeciągu 24h od złożenia zamówienia, zamówienie zostanie anulowane.
4.7. Złożenie zamówienia jest równoznaczne z:
4.7.1. oświadczeniem o znajomości regulaminu sklepu i jego przestrzeganiu,
4.7.2. wyrażeniem zgody na zawarcie umowy sprzedaży,
4.7.3. wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych klienta na potrzeby Sklepu, zgodnie z art.23 ust.1 Ustawy o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29 sierpnia 1997r(Dz. U. Nr 133 z dnia 29.10.1997 r), 4.8. Jeżeli zamówienie zostało potwierdzone, zamawiający nie może takiego zamówienia wycofać.
5. Dostawy, transport i przyjęcie zamówionego towaru
5.1.Zamówione produkty są dostarczane przez pracownika Sklepu.
5.2. Za dostawę pobierana jest opłata zależna od miejsca dostawy. Szczegółowy cennik jest podany na stronach sklepu w koszyku zamówienia.
5.3. Koszt dostawy jest doliczany do rachunku za zamówione towary.
5.5. Odbierając zamówiony towar nabywca powinien sprawdzić, czy przesyłka nie została uszkodzona podczas transportu, a także czy jest zgodna z zamówieniem. Sprawdzenie to musi się odbyć w obecności dostawcy. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń lub braku jakiegoś towaru kupujący powinien skontaktować się z nami (tel. +48 608 419 585, e-mail: dedala@nabe.pl.
7. Gwarancja, reklamacja i zwroty
7.1. W terminie 10 dni od dnia dostarczenia zamówienia innego niż produkty żywnościowe Zamawiającemu przysługuje prawo zwrotu zakupionego towaru (art. 7 Ustawy z dnia 02.03.2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny ). Aby zwrócić towar, należy skontaktować się telefonicznie z pracownikiem Sklepu pod numerem telefonu +48 608 419 585. Pracownik udzieli informacji o dalszym postępowaniu reklamacyjnym.
7.2. Zgodnie z art. 16 Ustawy z dnia 02.03.2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny , w przypadku sprzedaży artykułów spożywczych nie przysługuje kupującemu prawo do odstąpienia od umowy.
8 . Postanowienia końcowe
8.1. Zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29 sierpnia 1997r. (Dz. U. Nr 133 z dania 29.10.1997 r), dane osobowe klientów przechowywane są w bazie Sklepu wyłącznie w celach realizacji zamówień oraz ewentualnych reklamacji. Nie będą one udostępniane innym podmiotom. Klient ma pełne prawo do wglądu, poprawiania oraz usunięcia swoich danych zgromadzonych w Sklepie. Wszelkie sprawy dotyczące polityki prywatności w naszym Sklepie prosimy kierować bezpośrednio do siedziby firmy na adres dedala@nabe.pl lub telefonicznie +48 608 419 585.
8.2. Treści przedstawiane na stronie nabe.pl nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego art. 543. 8.3. Wszelkie znaki towarowe i nazwy zostały użyte wyłącznie w celu prezentacji produktów i są własnością producentów.
8.3.1. Rozwiązania techniczne i elementy graficzne znajdujące się na nabe.pl przysługują Aleter Projects Sp z o.o. i objęte są ochroną prawną. Uprasza się o ich uszanowanie.
8.4. W sprawach nie uregulowanych niniejszym regulaminem stosuje się przepisy Kodeksu Cywilnego oraz ustawy z dnia 02.03.2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U.Nr. 2000.22.271)